Heldere afspraken & werkwijze

Het is voor ons beiden prettig als de afspraken rondom inname en verkoop van je kleding helder zijn. Hieronder vind je de voorwaarden die ik hanteer.

  • Je maakt een afspraak met mij voor de inbreng van je kleding.
  • Ik bepaal wat geschikt is voor de winkel en welke prijs daarbij hoort.
  • Kleding in de maten 34 t/m 46.
  • Kleding is gewassen, gestreken en onbeschadigd.
  • Schoeisel is schoon, gepoetst en onbeschadigd.
  • Je krijgt van mij een kaartje met je klantnummer, datum van inbreng, een weeknummer (waarin onverkochte kleding opgehaald of verkochte kleding afgerekend wordt) en het aantal ingeleverde items (minimaal 5 stuks).
  • Artikelen worden 6 weken in de winkel aangeboden voor verkoop.
  • Je houdt zelf bij wanneer je je geld (of onverkochte kleding) kunt ophalen (de afhaalweek). Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken.
  • Je ontvangt 40% van de prijs waarvoor het artikel verkocht is. Dit bedrag blijft maximaal 1 jaar na de inleverdatum voor je gereserveerd.
  • Artikelen zijn in de winkel voor eigen risico en niet verzekerd tegen bijvoorbeeld diefstal, brand of waterschade.
  • De afspraken worden bevestigd door een overeenkomst die je bij inname ondertekent.

TIP! Het is handig als je van de uitgekozen kledingstukken een foto maakt en bewaart
zodat je later inzicht hebt in wat wel en niet verkocht is.